Ditt liv är tryggt, mitt hit och dit

Har så mycket att berätta, endå så litet att säga. Bär läppstift bara för att komma fram till att jag inte alls passar i det. Imorn skall det tas en tur ned på stan för att införskaffa mig strumpbyxor och billig glass för nu har studiebidraget anlänt till mitt plastkort, eller som banken själva kallar det; studiehjälpen. Skall dessutom ta en tur förbi tågstationen och leta efter cykeln min bara för att upptäcka en förmodligen förlust av transportmedel. Ikväll är det mycket som känns poetiskt, därav blev det två inlägg under samma kväll. Har för första gången på sju dagar duschat, tvättat håret och rakat benen. Har dessutom tvättat för första gången på två månader. Är nu för första gången på väldigt länge fräsch, respektabel och samhällsvänlig.
Ibland sätter Cornelis ord på verkligheten så ordagrannt att man blir skakig. Tänk att få sova långt fram på dan tamejfan'.
Jag vill bli ur mina sinnes fulla bruk, förgiftad och degenererad, det var alldeles för länge sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0