shake my hand


På den här bilden är jag en spegelbild, men Maher är bakom fönstret. Betyder det att han finns på riktigt och inte jag på fotot? Eftersom han sitter där på riktigt och jag står inte där på riktigt utan är bara en spegelbild. Men jag finns ju ändå på riktigt eftersom jag orsakar spegelbilden, fast då är jag ju utanför bilden. Det är klurigt må jag lova. Undra hur en riktig filosof skulle tolka fotot. Kanske skulle satsa på det yrket, filosof. Det verkar soft - vara allmänt smart och komma med konspirationsteorier. Så vill jag leva. Men det yrket kanske inte finns idag. Folk behöver inga teorier, de har ju google. Dock, när jag blir gammal ska jag vara precis som Gandalf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0