Mmmmmhmmmmhmhhhhmmmm.......sova.




Bilderna häröver föreställer min palm. Den dog och jag sörjer den. Enda växten jag har i mitt fönster nu är en liten, ful kaktus.

Jag leker och leker och leker med Photoshop. Det är kul och har blivit mitt nya kvällnöje.
Är uppe sent men påminner mig om och om igen att det inte gör något efteresom jag har sovmorgon. Fast nu ska jag nog sova. Det är något fint i verbet 'att sova'. Det är en livsnödvändighet och en väldigt härlig aktivitet. Den får en att tänka på en mjuk säng och varma täcken med massor av kuddar. Det får en att må bra och den låter en drömma. Drömmar får dig att tänka över dagen.
Mmmmmmhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmhm.......sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0