Vardagen tar sin form.


Costa Rica.

Hösten har en tendens att frambringa det värsta ur oss svenskar. Men en gång för alla; jag orkar inte sura utan anledning. Orkar inte ens ta upp tanken på att vara bitter, det är inte värt det.
Hösten är vacker och snön ännu mer kristallklart iögonfallande! Men det kanske är så man känner när man lyckas tajma att resa till Costa Rica precis när Sverige är som värst med slask, regn och vet hu, komma lagom tillbaka till tjockt lager med vintersnö på gatorna.

I förrgår missade jag bussen hem, men jag fick inte alls någon surhetskänsla. Jag hade inget alls emot att vänta på bussen i en kvart i minusgrader, jag hade ändå ingen tid att passa, bra musik i lurarna och tankar att bearbeta.

Folk kan klaga bäst de vill, men julen är positiv för mig i år. Om en vecka sitter jag antagligen på en bar i Berlin med förhoppningsvis peppade vänner! Mitt konto innehåller 3625.35 riksdaler vilket är helt okej för att vara min budget. Imorn ska jag införskaffa mig en vinterkappa. Det ni!

Kommentarer
Postat av: SM

förhoppningsvis peppade vänner?? hahaha PEPPADE SOM FAN!! :D

2010-11-12 @ 15:38:30
Postat av: Lovisa

Istället uppskattar man sommaren mer

2010-11-13 @ 09:53:41
URL: http://lovisassida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0