Natten är den bästa tiden på dagen.

Nu har jag varit kulturell. Jag har rest och sett världen. Jag har varit i ungdomens stad, staden vars namn betyder någonting med en björn, staden med klotter på alla husen, den fetaste maten, de snyggaste männen och den intressantaste historian.

De senaste dagarna har varit smockfulla med kulturella påfund. Jag klottrade på fejkmuren, men skrev dock fel så budskapet med klottret försvann. Dock skrev jag den rätt i inläggsrubriken.
Jag känner mig poetisk (vilket jag alltid gör vid bakfylla), en bit av min själ slet sig loss och stannade på någon härlig gata när jag reste där ifrån. Berlin. Lyckad resa. Lyckad stad.
Ikväll såg jag parlamentet och fanimej, vad roligt det var! HAHA! Skrattade högt flera gånger. Nyligare än parlament-tittande spenderades med att fejka en idrottsanalys. Livet har sina goda stunder.

Tchüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0